wtorek, 21 stycznia 2014

Ile to ja się w życiu blogów naoglądałam, a ile napisałam? też dużo.
Jednak tym razem będzie pewna historia.
In Blonde Head

Był to blog, który miał opisywać moją pasję oglądania filmów, kompilacji
pisany był niezbyt długo, jednak kiedy dostałam nową prace, i zaczęłam wracać do domu i padać na twarz nie miałam siły oglądać a co dopiero pisać(teraz po prostu padam na twarz, ogarniam i znowu padam na twarz)
Właściwie chciałam przekopiować, ale jednak może lepie, zrobię "listę postów" (tych fajniejszych), których cykle pewnie muzyczne i filmowe, bo seriale zieją nudą, rozwinę.

1. Łowcy Smoków - recenzja
2. Przegląd seriali nowych cz.2
3. Przegląd seriali nowych cz.1 (2011/2012)
4.Maraton X-menów
5.Muzyka Serialowa - Pamiętniki Wampirów
6.Film z przesłaniem
7.Zamiana Ciał - motyw stary jak...film
8.The Fall
9. The Lovely Bones
10. Filmy Narodowe
11. Anime


Koniec na dziś, wena zamarzła....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz