środa, 10 kwietnia 2013

Odnajdę i rozpoznam -start!

Spojrzenie jakie często mnie spotyka, jest stereotypowe:
"jesteś blondynką" 
"nie jesteś stąd"
"bądź poważna"
i....
skoro jesteś dorosła rozmawiaj o pracy polityce pogodzie i ewentualnie sporcie.
bądź przewidywalna, ułożona, bądź dorosłym człowiekiem "ukończonym" i "ukształtowanym"
Daleko mi do tego
tutaj, a jakże, 
będę prezentować stronę inną, stronę taką, do której można wrócić, a nie jak post na twarzoksiązce zginie i przeminie.
Mam nadzieję, że to nie tylko wiosenny poryw "bo nuda a za zimno na rower"
nie, ja się nie nudzę.
będę prezentować tutaj swoje odczucia "zsumowane" i definiować jako osobę, jako człowieka, nie produktu skończonego, a prototypu, z mutacją na wieczną młodość umysłu.
mam nadzieję, że nie będe w tym sama.
tematy do poruszenia?
- rękotwórstwo i mózgotwóstwo!
- ogród (który po części rękotwórstwem też będzie, jak śniegi zejdą)!
- gry!
- kuchnia!
- muzyka!
- film!
- animacje!
- historia!
- moda...
warunkiem jest wyrwanie się ze schematów;)
a także jakże wstydliwe pierwsze próby z aparatem....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz